Persbericht: Verhuur van kantoorgebouw Corridor II te Breukelen aan Securitas

1 april 2019
Persbericht

Securitas is een langjarige huurovereenkomst aangegaan met Ontwikkelingsmaatschappij Beagle Vastgoed LX B.V. voor ca. 3.700 m2 kantoorruimte en 46 parkeerplaatsen in het single tenant kantoorgebouw “Corridor II” te Breukelen.

Corridor II betreft een nieuw te bouwen kantoorgebouw dat wordt ontwikkeld door Van Omme & de Groot Projectontwikkelaars en Bouwers uit Rotterdam en zal in het vierde kwartaal van 2020 worden opgeleverd. De uitstraling van deze nieuwbouw ontwikkeling zal overeen komen met het naastgelegen hoofdkantoor van Sodexo aan de Corridor 3 te Breukelen dat ook ontwikkeld is door Van Omme & De Groot.

Over Securitas

Securitas is werkzaam in 55 landen en heeft meer dan 345.000 medewerkers in dienst. De missie van Securitas is om deze continu veranderende wereld te transformeren naar een veiligere plek om in te leven en werken. Securitas staat voor een proactieve, integrale en gastvrije aanpak met een digitaal
hart. Deze nieuwe kijk op beveiligen resulteert in preventieve oplossingen met maximale synergie tussen mens, kennis en technologie. Securitas is dé innovatieve partner voor beveiligingsoplossingen. Nu en in de toekomst.

Parc Makelaars B.V. trad bij deze transactie op namens verhuurder.